Ma volt a középfok vizsga. Izgultam, de nem annyira, mint az alapfokon. Volt egy kis csúszás, így kisétáltunk a vízmű területére levezetni a feszültséget és füvet legelni. Meg persze egy-két klikket is nyomtam, egy-két kézjeles gyakorlás és helybemaradás után. Kicsit meg ijedtem, mert Panki az ül! kézjelre odajött hozzám. Vagy 10x. Nem gondoltam, hogy ezen az egyszerű feladaton fogjuk elbukni a dolgot, de azért bíztam benne, hogy ahogy felérünk a pályára, egyből kisangyal lesz - ahogy az lenni szokott. És úgy is lett. Ugyan másik pályán voltunk, mint ahol gyakoroltunk, ami kicsit kiborított mindenkit, egyszerre mind borúlátók lettünk, de aztán kiderült, alaptalanok voltak a félelmeink (majdnem mindenkinek). Egész jól teljesített az egész csapat, csak 2 kutyus nem ment át a 9-ből. Mikor mi sorra kerültünk kellőképpen remegett a lábam, a vizsgára jelentkező szöveget is majdnem elfelejtettem. Nyilván próbáltam olyan nyugodt lenni, amilyen csak bírtam, illetve nagyon figyelni Pankira, egyértelmű jelzéseket adni, és ő szerencsére brillírozott! Csodálatosan végezte a feladatokat, minden jelzésemre, kérésemre egyből reagált, mintha mindig is a pályán élt volna! Az akadály és kúszó simán ment, a kézjelre fektetés simán ment, a kézjelre ültetés simán ment (legnagyobb megkönnyebbülésemre), a bójához küldés simán ment, a behívás közben megállítás szépen ment - itt ugyan van még mit javítani. Mindent összevetve a bíró sporttárs nagyon megdicsért, azt mondta, ez a vizsga volt eddig a nap legjobbja, a kutya nagyon szépen és lelkesedéssel dolgozik, mindent nagyon ügyesen, elsőre megcsinált. És 100 pontot kaptunk!!! Azt hittem 100 pontos vizsga nincs. És amúgy nagyon ritka is, állítólag. Nyilván irtó büszke voltam Pankira, nagyon megölelgettem, jutiként kapott egy teljes gyrost a sarki gyrososból. Az egyik sulis lány azt mondta, ezt mindenképpen folytatni kell, és természetesen folytatni is fogom - eddig is úgy terveztem. Van négy ágazata a klub foglalkozásoknak, valszeg az agility-n kívül ki is fogjuk próbálni mindet, aztán meglátjuk, melyik megy Pankinak a legjobban. Kapásból jövő szombaton reggel 7-re (!!!) mehetünk nyomkövetésre. Már alig várom!!! :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr334466995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása