Ma levezettem egy fél országnyit. Kezdtem Pesten, majd le Fehérvárra a régi 7-esen, ott összeszedtem egy Liza nevű kedves, csöpp golden lányt, majd elmentem Várpalotára, mire rájöttem, hogy nagyon rossz irányba tartok. Egészen Fehérvárig kellett vissza mennem, ott is keveregtem vagy fél órát mire megtaláltam a 811-es utat Bicske felé. Onnan már viszonylag egyszerű volt, csak egyszer fordultam meg majdnem :) Röpke 2-2,5 óra alatt oda is értem Esztergomba Fruzsihoz, ahol leadtam a kutyát. Most pár napig megfigyelés alatt lesz, mert a fehérvári gyepin köhögött és hányt, aztán kerülhet ideigleneshez és lehet aktív gazdikereső. Nagyon aranyos kiskutya, olyan 20 kg körüli lehet. Az autóban pár perc alatt megtalálta a kényelmes pozíciót, ahonnan fel sem állt 2-2,5 óráig. Lőttem is egy béna piroslámpánálállós képet:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr752909215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása