Haladunk, haladunk. Ma játék és pórázfegyelem volt a téma, egy kis ültetés, fektetés, szemkontaktus és helybenmaradás kíséretében. A játék mókás volt, Pankának a földre rakott játékokat kellett volna szaglásznia, de ő helyette az esetleg szétszóródott jutifalatokat vadászta. Nem tudom, mennyire fog menni az élelemmegtagadás... Az ül ugye már nagyon megy. Mindent azzal szeretne elérni. Az utcai járókelőktől is ülve kunyizik. A fekszikkel jól haladunk, ott is marad, bár még mindig csak kézjelre hajlandó hasra vágni magát. A marad eddig is benne volt a napi rutinban, azzal sincs gond. Viszont ma volt pórázfegyelem. Már leírva is szörnyű. Persze nyilván csak annyit jelent, hogy nem húz a kutya. Erre kíváncsi voltam, mert Panka legtöbbször szabadon van, pórázt csak a akkor lát, ha készülődünk a sétára - innen tudja, hogy jön ő is, vagy maradnia kell itthon. A lényeg, hogy abban a pillanatban, hogy előre megy a kutya, egy gyors, határozott 180 fokos fordulással el kell indulni az ellenkező irányba. Na nekünk kb. 3x kellett megfordulnunk, és szerintem azt is mind rossz pillanatra időzítettem, így szerintem Panka inkább magától jött rá, mi a feladat. És jött mellettem, mint egy kisangyal. Alig akartam elhinni, mondtam is az oktatóknak, hogy valami nem stimmel :) Azzal "nyugtattak", hogy már megszokta a helyet, ezért lehet itt jobb, mint az utcán, de aztán az utcán is kipróbáltam, és ott is ment. Nagyon, nagyon büszke voltam Pankira. (ok, eddig nagyjából ismétlünk, mert ezeket a feladatokat már tanultuk a másik suliban, de akkor is :) 

Holnap előadásra megyünk, amit Korom Gábor, a suli vezetője tart majd. Egy ilyen előadás után döntöttem el, hogy megnézzük magunknak ezt a sulit, próbálok is minél több embert rávenni, hogy jöjjenek el, hallgassák meg, eszméljenek rá csomó dologra, és tekintsenek a kutyájukra innentől kezdve másként.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr273356544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása