Edzés címszó alatt nem kell valami ultrabrutál 42 km-re gondolni, csak a Petőfi és Lágymányosi-híd közötti szakaszt immár nem sétálva, hanem futva tesszük meg. A google térkép szerint oda-vissza kb. 2 km a táv, tehát pont 2/3 a holnaphoz egy hétre teljesítendő 3 km-nek. Az én edzettségi szintemmel még ez is szép teljesítmény, de azt nem gondoltam, hogy nem csak nekem van szükségem némi előképzésre :) Igaz, hogy kb. pont délben mentünk le, nem vittem vizet, stb., stb., de Panka meglepően rosszul viselte a tréninget! Ma még póráz nélkül mentünk, hogy megnézzem, egyáltalán végig bírom-e futni, de holnaptól muszáj lesz gyakorolnunk pórázzal is, hisz a Kutyafuttán sajnos szoros közreműködéssel kell letudunk a távot. Tehát holnap reggel - még hűvösben - lódulunk ismét neki, aztán majd meglátjuk.

Ja, hogy Panka miért küzdött annyira? Mert ha csak sétálunk, akkor sokkal több ideje van szagolgatni, pihengetni, viszont így sűrűn kellett utolérnie, holott azért az én tempóm inkább lassú kocogás, mint futás - amolyan nagyifutás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr692900835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása