Csak egy gyors helyzetjelentésre van időm, remélem pár sorban (ezt vajon komolyan gondolom??? :) ) el tudom hadarni a híreket. Nem fontossági sorrendben, csak ahogy eszembe jut:

- május elsején találkoztam önmagammal egy 8. kerületi lakásban. Igaz, a másik énemben goldija van és szép, tiszta lakása, de attól még ő én vagyok. Történt ugyanis, hogy Fruzsi megkért, nézzek meg egy ideiglenes gazdijelöltet. Gondoltam gyorsan lezavarom a beszélgetést - a szokásostól eltérően nem fosom a szót, osztom az észt, 30 perc és már ott sem vagyok. Aha. Este 9-re mentem át, hajnal 1-kor jöttem el. A 4 óra alatt gyakorlatilag ugyanolyan sztorikat osztottunk meg egymással, csak ő Népsziget, én Őrmező, ő talált mudi kölyök, én talált labi-szerű kölyök, de mindketten bazi lelkes és bazi kutyabolond némberek :) Azóta egyszer már a kutyákat is összehoztuk egy szintén maratoni sétán, meg is beszéltük, hogy legközelebb korábban találkozunk és 2 napi hideg élelemmel felvértezzük magunkat. Remélem még sok legközelebb lesz! :)

- 2 hete volt egy gyors, kiscsoportos RR megbeszélés marketing témában. És számomra nagyon megtisztelő dolog történt: megkaptam az egyik RR-es telefont. Egy olyat, amit a gazdijelöltek hívnak, mikor kutya kell nekik. Ez egyrészt tényleg megtisztelő, másrészt bazi időigényes és sokszor bosszantó, mert nem bírom felfogni, miért kell 5x egymás után hívni, ha az első 4 alkalommal sem vettem fel??? Próbálom az irodában is felvenni a telefont, de egy-egy ilyen beszélgetés ritkán megy 10 perc alá és erre nem mindig van időm. De azért nagyon igyekszem.

- ismét megyünk a Gyerekszigetre. Most már rutinosan Pankival tervezek, ha kicsit elege is lesz a ramazuriból, akkor is legalább velem van és nem itthon gubbaszt egyedül. Azért remélem annyira bírni fogja, mint tavaly. Ja, június első és utolsó hétvégéjén megyünk, aki hallja, adja tovább! :)

- Panki el van hízva. Egyre jobban hasonlít rám, bár ennek ebből a szempontból annyira nem örülök. Most már úgy jó 2-3 kiló van rajta, ami szépen meglátszik - ez az ő súlyánál kicsivel több mint 10%. Akkora a háta, hogy egy söröskorsó megállna rajta. És mivel én is szépen kikerekedtem - ha ezt még lehet fokozni... -, így nagyon komolyan vissza kell állítani a futást az életünkbe. Próbálom nagyon szigorúan venni a heti 3-4x-i futást, lehetőleg hétfő-szerda-péntek-hétvége felosztásban. 2 hete reggel próbáltam megoldani, mert este nem mindig van rá időm, de az valami katasztrofális volt, bár most már látom, lehet nem az időpont, sokkal inkább a több hét kihagyás lehetett az oka. De segáz, október 28-ig van időm, és végül is, mi az a 21 km, nem igaz? :)

- Panki tesztelve lett kölkökre. És egy darabig jól bírta. Sztori: Fannival találkoztam a Kertemben (imádom, tele van biciklivel és kutyával!!!). A szomszéd asztalnál egy 3 éves körüli és egy 4 éves körüli (vagymittomén, gyerekben nem vagyok jó) kissrác és kiscsaj. Mindkettő hulla szerelmes Pankába. A kiscsaj konkrétan bőgött, amiért nem csak ő és kizárólag ő simogathatja, a kissrác meg úgy ölelte, hogy majd' kiszorította Pankiból a szuszt. És Panki ezt megadóan tűrte. Mondom, egy ideig. Úgy egy óráig. Utána megunta, és amint visszatért a portyáról és meglátta a kölköket, egyből irányt váltott és elment banánt keresni. Nagyon mókás volt. Már épp szólni akartam Anyukának, hogy találjunk ki valami megoldást, mikor elkezdtek szedelőzködni. Így nem szóltam, nem akartam elrontani a nagy örömöt, amit egy kutya ölelgetése, puszilgatása, simogatása és néha kergetése jelentett. De az én szempontomból a lényeg: Panka nem gyerekevő. Remélem majd ha lesz sajátom - abban a távoli jövőben - őt kicsit tovább fogja bírni, mint 1 óra :)

- és egy off-topic: 2 hete biciklivel járok dolgozni. És iszonyúan élvezem! Csak a bukó néha csíkot hagy a homlokomon, behullámosodik a hajam és eperfejjel érkezem meg az irodába, de semmi se baj, hisz van egy majdnemannyiidősmintén biciklim és határtalan lelkesedésem, mi bajunk lehet? :D

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr474530386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása