... Ottan annyira szép és jó,

Annyi okosat látok, hallok,

és még Tanki is élvezi!

Vágom a centiket minden egyes nap, annyira várom mindig a hétvégét (persze több okból kifolyólag is, de ez más téma :) ). Panki még mindig nagyon ügyes, bár egyelőre még erősen kaja-centrikus, de majd a középfokon megtanuljuk, hogyan lehet a kaját kicserélni dolgozni akarásra. Jövő vasárnap, azaz mához egy hétre lesz a vizsga. Izgulok, mert izgulós típus vagyok, de ha jól értettem max 1-2 pontot vonnak le pl. a hosszú helyben maradásnál, ha felkel a kutya (ami szerintem bazi nagy hiba),  így bízom benne, hogy nem lesz gond a vizsgán. Ma még nagyon nyomtam a jutit Pankiba, de holnaptól már sokkal kevesebbet adhatok neki, és szerdától már csak - oktatói tanácsra :) - "szobanövényként" kezelhetem a kutyát, hogy vasárnapra teljesen rám legyen kattanva. Minden feladatot szépen meg tudunk csinálni, csak a fene hosszú pórázzal lesz bajom, nehogy beletekeredjünk és átessünk egymáson :D Van vizsgára jelentkező szöveg is:

Bíró Sporttárs, Bogdán Judit, Panka nevű szuka kutyámmal, engedelmes egyes vizsgára jelentkezem.
 
Csak bírjam ki röhögés nélkül! Zolit és Bettit már izzítottam, így lesz videó és fotó is a Nagy Napról. És már most nagyonagyon sajnálom, hogy vége a tanfolyamnak, mert tényleg annyira nagyon jó volt, és annyira nagyon szerettem én is, és szerintem Panka is suliba járni, hogy már kitaláltam, hogy a középfok után mi a klubfoglalkozások közül az Ebathlont fogjuk választani - ez olyan kutyás-emberes-játékos-trükközős kis bolondozás, ami nem olyan komoly, mint az őrző-védő, nem olyan aktív, mint az agility, nem kell hozzá olyan elhivatottság, mint a nyomkövetéshez, hanem amolyan laza, mókázós, de mégis tanulós kutya-gazdi kapcsolat erősítő. Nagyon várom!
 
Őrmező rules!!! 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr593437645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása