Zsákbakutya 2011.07.09. 18:12

Viszont...

Viszont ma reggel találtam egy - mint kiderült - 3 hónap körüli fekete kiscsajt a Vendel sétányon. A reggeli sétát kicsit lecsalva nem volt kedvem lemenni a Duna-partra, ezért arra gondoltam, csak itt a házak között bóklászunk egy kicsit. Vesztemre. Ugyanis a Vendel sétányon szembe jött velünk ez a tündérke, kicsit sántítva, nyakörv, vagy egyéb, gazdára utaló jel nélkül. Természetesen nem hagyhattam ott, milyen kutyamentő is lennék akkor??? Felraktam rá Panka hámját - a legkisebbre vettem, így egész jó volt rá -, aztán hazacsattogtunk. Itthon gyorsan lőttem róla pár képet, megírtam a Fruzsinak, hogy mi van, és a tanácsát kértem, mit tudok vele kezdeni holnap estétől, ugyanis én hétfőn megyek dolgozni, és a 10 órás munkaidőt nem 3 hónapos kölyköknek találták ki. Aztán befutott Zoli, kimentünk az autópiacra. A két az itthontól távol töltött óra alatt folyton az járt a fejemben, vajon mit rág meg, mit szed szét, hova intézi a dolgát. A nagyot szerencsére a kőre rakta, így onnan seperc alatt fel bírtam takarítani, ám mivel döbbenet mennyiségű vizet ivott meg míg itthon voltam, nem volt kétségem afelől, hogy az egyszer ki is fog jönni. És mivel egy 3 hónapos babáról beszélünk, nyilván nem akkor történik ez meg, mikor épp lent vagyunk az utcán. Hazaérkezéskor beigazolódott a félelmem, a szőnyegen szétcincált csokidoboz papírja - ez mondjuk nyilván Panka volt -, a kanapé közepe pedig telepisilve - ez nyilván a kicsi. Erről jut eszembe, van valakinek valami tuti, bevált módszere szövetkanapé-tisztításra? Van itthon kárpittisztító, most azzal próbálkozom, de valahogy kevés reményt fűzök hozzá. Na mindegy is, a lényeg, hogy a kicsi más kárt nem csinált, a szobatisztaság meg ilyen korban még messze nem elvárható, tehát nem is voltam rá mérges - bár ezt is rakhatta volna a kőre... Pár percet voltunk csak itthon, aztán indultunk a Felicavetbe - Pankával egyébként is akartam menni a szokásos, havi bűzmirigytisztításra, szóval ez végül is még a tervben is szerepelt. Ott a doki megvizsgálta a kiscsajt, kb. 3 hónaposnak ítélte, a mérleg szerint most 11 kg, azaz felnőtt korára olyan 40-50 lesz. Remek. Fekete, nagytestű, szuka. Kb. ez a legrosszabb kombináció. Most hirtelen nem is jut eszembe további hátráltató tulajdonság az evidens 3 lábú, egyszemű, stb. hiányosságokon kívül. És ja, ráadásul sántít a jobb első lábára. A doki szerint a döbbenetes tempójú növekedés miatt begyulladhatott a csonthártyája, ezért fájnak az ízületei, meg a lábai. Csökkentett energiatartalmú, vagy nagytestű kölyök, vagy senior tápot kell kapnia, a sima junior táp magas fehérjetartalma miatt csak tovább rontaná a helyzetet. Nos, mivel 1: nem marad itt sokáig, 2: nem akarok másik tápot venni, vagy az egyébként is fincsi állatorvosi számla (vizsgálat, fájdalomcsillapító szuri, féreghajtó) mellett még egyéb kiadásokba verni magam, ezért azt a bárányos tápot fogja kapni, amit Panka eszik. Ízlik neki, leteszteltem. Miután már az autóban elaludt visszafelé, és itthon kis pillegett kicsit, ám jött Betti, ezért levittük őket sétálni, kvázi Betti elé mentünk. Lent voltunk úgy 30 percet, majd' megdöglött mindenki a nagy melegben, így inkább feljöttünk. Azóta csend van, alszik, mint a bunda.

Konklúzió: hülye vagyok. Hülye vagyok, mert pont a szobatisztaságra nevelést és a rágós korszakot akartam elkerülni, ezért fogadtam örökbe 6 éves kutyát. Hülye vagyok, mert hétfő reggeltől egyszerűen nem tudok mit kezdeni a kölyökkel, és ha csak Tesó át nem költözik, és viszi le 2-3 óránként sétálni, akkor minden este szép mennyiségű végtermékhalomra fogok hazaérni, amit nyilván nagyon szeretnék elkerülni. Hülye vagyok, mert egy nagytestű, fekete szukát örökbeadni kb. olyan nehéz, mint egy 3 lábút, egyszeműt, stb. Hülye vagyok, mert csak a nyűgöt vettem a nyakamba. Viszont hülye lettem volna kint hagyni a 36 fokban étlen, szomjan, fáradtan, az autók, vagy cigánygyerekek áldozatául. Tehát ha van valakitek, akinek ilyesmi típusú kutya kell, szóljatok, nálam beszerezhető. Viszont bárkinek nem adom oda, az örökbefogadása feltételei ugyanolyan szigorúak, mint egy Retriever Rescue-s kutya esetében. Főleg azért, mert ha egyszer gazdis lesz, aztán mégis utcára kerül ismét, kinek fog már kelleni 3-5-7 évesen egy hatalmas, fekete szuka... Most még van esélye, mert most még ilyen:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr973053315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása