Zsákbakutya 2011.03.28. 16:34

Fejlemények

Ismét sikerült 2 hetet kihagyni, pedig történtek ám dolgok. Először is: megszegtem a cerberos szabályait, így széttárták a karjukat, nem tudnak velem mit kezdeni. Ez első körben nagy csalódás volt nekem, mert szerettem volna megfelelni, és kutyás szakemberek véleménye különösen fontos számomra. De aztán megbeszéltem magammal, hogy Panka jó kutya, mindig visszajön, max. 2 hívással később, mint ideális lenne, a bokrokban uzsonnázásról meg úgyse nagyon tudták volna lenevelni saját elmondásuk szerint sem. Tehát úgy könyveltem el magamban, hogy Scott miatt mentünk, és megtettük, amit megkövetelt tőlünk a haza. Mondjuk kárát nem láttam a kísérletnek, bár kicsit nehezen viseltük, de talán annyi hasznunk még származott is belőle, hogy komolyabban betartjuk a 4 alapszabályt, amit még a Jan Fennell könyvekben olvastam (etetés, séta, újraegyesülés, elindulás-megérkezés). Kicsit talán jobban hallgat ránk, vagyis rám, de alapvetően maradt minden a régiben.

Scott még fog járni suliba, mert úgy látszik nála működik-működget a dolog. Nyilván nem vártunk csodát, sejtettük, hogy ez hosszabb folyamat lesz, de a következő 15 év szerintem elegendő lesz, hogy normális kutya váljon belőle. És Tesó kitartó, kemény gazdi (ugye, Tesh!? :D ).

Jah, voltunk dokinál. Bűzmirigy és szőrtüszőgyuszi. 2 hónap múlva kell visszamennünk kontrollra, de sok jóval nem kecsegtetett a dokinő, ez hajlam kérdése. És mivel a múltkori kutyakozmetikás bűzmirigytisztítás nagyon szenvedős volt - és gyanítom ezáltal a mostani, dokinős is -, ezért nem kísérletezünk többször, ha igény van, irány a doki. Marhára boldog vagyok. De így legalább megtudtuk, hogy a titerszintje remekséges a kutyának, így akár jöhetne is velünk a Ködös Albionba - ezzel kapcsolatban majd nyár körül várható döntés részünkről, de Pankát már 6 hónappal az utazás előtt el kell kezdeni felkészíteni.

RR-es kutyánk sajnos most nincs, Zoli bekeményített. Nagyon rágom a fülét, de csak kevés esélyt látok rá, hogy ismét beadja a derekát. Pedig most is lenne menteni való kutya, és Kate is milyen jól sikerült mentvény lett! :D Jut is eszembe: vele minden ok, épp vedlik, gyakorlatilag 1/3-át elveszítette eredeti szélességének :D A mostani táptól gázkamrává varázsolta a lakást, ezért újat fog kapni. Pénteken találkozunk velük (Tesó csütörtökön zh-zik), majd ott is csinálok fotókat. Már nagyon várom, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog reagálni ő és a többi kutya is. Jejj :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr192779136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása