Egy csodálatosan kutyás szombattal kezdtem neki a húsvéti hétvégének. Reggel 7-kor lementünk a szokásos sétánkra a Duna-partra az ebekkel, de igyekeznünk kellett, hogy 9.30-kor el tudjak indulni a Népszigetre a Népszigeti Kutyasuliba Korom Gábor előadására. Igaz, hogy csak 10.26-ra értem oda, mert egy db tábla sem jelezte sehol sem az utat, így kóvályogtam vagy 20 percig, mint gólyaf*s a levegőben, de végül megtaláltam a sok autót és kutyát. Az előadás briliáns volt, a pasinak valami hihetetlen kisugárzása van, nem csodálom, hogy hallgatnak rá a kutyák - és az emberek :) Maga a tanfolyam elég drága, 47.000 Ft, és mindössze 7 hét, de Gábor meggyőző előadásának köszönhetően elhatároztam, hogy benevezünk egy tanfolyamra, ha ismét lesz munkám (és fizetésem...). Addig is a szombati tippek alapján próbálom finomítani a kommunikációt a kutyákkal és a klikkert is elkezdjük sűrűbben használni. Az előadás után, ami negyed 1-kor ért véget, igyekeztem haza, hogy le tudjam vinni a kuttyokat egészségügyi szünetre (nem is értették, mit akarok tőlük délben...), majd rohantam tovább a Kőbányai Happy Dog Kutyaiskolába, ahol német juhász fajtamentős örökbefogadó nap volt, több más szervezet - többek között az RR - részvételével. Ugyan sok érdemi munkát nem végeztem, de szinte egész délután volt a kezemben póráz egy goldennel, vagy labradorral a másik végén, akiket lehetett reklámozni, simogatni, mesélni róluk az érdeklődőknek. Az első rám bízott kutya röpke 1 óra alatt gazdis is lett, 14.45-kor már indultak a fajtamentő lányok a leendő gazdik után házhoz szállítani a kutyát - Sidney nem sokat teketóriázott, gyorsan eladta magát :) A délután folyamán még gazdis lett másik két kutyus, valamint volt több komoly érdeklődő egy labradorra is, így igazán eredményesnek mondhatjuk a napot. Nagy élmény volt, és nem csak a csudicuki kutyák miatt, hanem mert végre arcokat is tudtam kötni a fórumos nevekhez, és végre Fruzsival is találkoztunk. A jövőben a többi hasonló rendezvényen is szeretnék majd részt venni, remélhetőleg akkor már "saját" ideiglenes kutyával felszerelkezve is. Készítettem pár képet is, a kedvencem ez:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakbakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr92856998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása